Inauguración

Desde siempre he estado ligada al mundo de las ventas.Mi andadura pasó por diversos sectores:el textil, la fotografía...y,lógicamente,los sectores en los que me muevo actualmente.
Mis hijos y mi marido siempre creyeron en mi y me dieron ese impulso que necesitaba para montar mi propia tienda.
Actualmente,la tienda de Marta ocupa casi todo mi tiempo,pero es mi sueño hecho realidad.Por ello, quiero haceros partícipes en él y transmitiros ese breve ronsel que dejo en cada uno de mis trabajos.


Comentarios

  1. Precisamente hoxe, máis ou menos a esta hora, fai xa 6 anos, vinte entrar no tanatorio con un cubreféretro en forma de corazón, era para o maior dos homes da miña vida, era o teu agasallo. Despois de horas e horas chorando de tristeza, tornaches as miñas bágoas en emoción. Ese día souben que ti e, por extensión, La Tienda de Marta, ibades xogar un papel un papel importante e especial na miña vida; e así está sendo! Agora ben, tódolos momentos que a Marta amiga, florista e decoradora formou parte da miña vida son poucos comparado cos que nos quedan por vivir...

    ResponderBorrar

Publicar un comentario

Entradas populares